Diagnostika dětí v PPP, jak s nimi dále pracovat ve školním prostředí
V rámci workshopu bude první část věnována problematice diagnostiky dětí z 1. stupně ZŠ v PPP. Zaměříme se konkrétně na témata: s jakými obtížemi jsou často děti posílány do PPP; jakým způsobem probíhá pedagogicko-psychologické vyšetření; jak nahlížet a interpretovat jako pedagog výsledné zprávy z vyšetření. Dále se budeme zabývat, jak může pedagog na základě vyšetření následně pracovat s dětmi z PPP ve školním prostředí s příklady vhodných technik a metod ve výuce. Navážeme s inspirací, jak mohou probíhat nápravy a podpůrné skupiny v ZŠ nejčastěji pro děti s poruchou učení, pozornosti či dalším dílčím oslabením. Workshop bude doplněn o kazuistiky z praxe, praktická cvičení a nácviky. Celý workshop bude zakončen supervizní Bálinstovskou skupinou s případy účastníků a závěrečná reflexe.
Účastník workshopu získá vhled do problematiky:
- Spolupráce PPP a ZŠ
- Jak probíhají pedagogicko-psychologická vyšetření
- Jak se orientovat a interpretovat výsledné zprávy z pedagogicko-psychologických vyšetřeních
- Metodické práce a tipy s dětmi ve výuce převážně poruchy učení, poruchy pozornosti a další dílčí oslabení
- Nápravy a podpůrné vedení žáků v rámci školy
- Kazuistické případy a jejich řešení
- Konkrétní případy z praxe účastníků řešené pomocí supervizní Bálintovské skupiny
Další události
Nevybrali jste si? Zkuste zde.