Učení venku a školní zahrady – na téma 8 kroků ke změně místa i vztahů
Program: představení modelu 8 kroků k proměně místa, skrz proměnu vztahů, praktické rady a doporučení, možnosti mapování potřeb před proměnou zahrady, naladění pedagogů na učení venku a zapojení rodičů; sdílení poznatků a dojmů ze škol zapojených do Akademie Učíme se venku, přenos dobré praxe v rámci tématu. Cesta zahradou vede ke škole, která rozvíjí své vztahy, prostředí a kurikulum. Školní zahrady plní řadu důležitých funkcí – jsou místem pro rozvoj dětí, vytváření jejich vztahu k přírodě, jsou prostorem pro rozvoj kreativity, zlepšení tělesné kondice nebo mohou plnit roli komunitního místa pro setkávání rodičů, dětí a učitelů.
Lektorky:
Šárka Mrňáková – lektorka Eduzměny k tématu školních zahrad a učení venku (více o ní se dočtete zde), zakladatelka Metodického centra Učení venku pod Centrem podpory vzdělávání Kuthorsko
Jana Neumajerová – předsedkyně Unie rodičů, ,místopředsedkyně spolku Montessori cesta, architektka a propagátorka permakultury; dlouhodobě se věnuje tématům jako je respektující komunikace mezi rodiči a pedagogy, úspěšné navázání vztahů mezi rodinou a školou či zapojení rodičů do života školy.
Další události
Nevybrali jste si? Zkuste zde.