Umění a užité umění

Reklamní tvorba

82-41-N/12

Parametry oboru

  • Umění a užité umění
  • Vyšší odborné vzdělání

Charakteristika oboru

Vzdělávací program připravuje pro činnost v komunikačních agenturách, v marketingových odděleních velkých firem a pro další činnosti související s reklamou. Spojuje výtvarnou oblast s oblastí ekonomickou a praktickou, rozvíjí přirozený talent studenta, kreativitu a jeho vlastní osobitost. Propojení znalostí z oblasti výtvarného umění, práva, ekonomie a marketingu umožní vysoce kvalifikovanou úroveň komunikace s komerční i výtvarnou sférou.

Informace o trhu práce

Absolvent najde uplatnění jako odborník v reklamních, výstavářských i v multimediálních agenturách a v grafických studiích, jako návrhář reklamních kampaní v prodejních řetězcích, jako vedoucí kreativity, jako grafický designér, fotograf, reklamní textař v redakcích novin a časopisů, v polygrafickém průmyslu, jako reklamní poradce či marketingový odborník.