Práce s dětmi s PAS v rámci inkluze ve školním prostředí
V rámci workshopu se v první části budeme věnovat diagnostice dětí s PAS a jejich znaky od MŠ po 2. stupeň ZŠ. Následně se zaměříme na přístupy, metodické doporučení, které mohou pedagogové využívat během výuky. Větší pozornost bude věnována stylům komunikace s dětmi s PAS, zvládání hněvu a neadekvátních reakcí. Navážeme s inspirací, jak vést ve školním prostřední podpůrné skupiny pro rozvoj emočně-sociálních kompetencí, případnou individuální péči se speciálním pedagogem či školním psychologem. Zmínka bude také o důležitosti spolupráce a rolí školy, rodinného systému, externích organizací. Nebudou chybět kazuistiky z praxe a Bálintovská skupina, kde formou supervizního setkání budeme společně hledat řešení v případech/krizových situacích účastníků workshopu.
Další události
Nevybrali jste si? Zkuste zde.