Seminář
Strategie pro práci s dyslektiky v hodinách angličtiny
Jaká jsou úskalí výuky angličtiny u dětí s poruchami učení? Společně se seznámíme s různými cestami a efektivními strategiemi pro zvládnutí cizího jazyka. Součástí setkání bude i část věnovaná hodnocení handicapovaného žáka a diskuze, ve které si učitelé mohou vyměňovat zkušenosti ze své práce s dyslektiky.
Účastníci:
- se seznámí s praktickými ukázkami do výuky,
- naučí se připravovat aktivity, které žákům s poruchami učení zatraktivní výuku,
- si prakticky vyzkouší výukové metody, se kterými se během semináře seznámí.
Aktivity jsou vhodné pro žáky 6. – 9. ročníku.
Během semináře se účastníci budou věnovat např. těmto tématům:
- procvičování předčtenářské techniky,
- nácvik čtení s porozuměním,
- výukové strategie.
Vstupní jazyková úroveň účastníků min. B1.
Další události
Nevybrali jste si? Zkuste zde.